OCEANDIVA pakt groots uit met 15-jarig jubileum 'Friends around the world'

OCEANDIVA pakt groots uit met 15-jarig jubileum 'Friends around the world'

Op vrijdag 30 november vierde OCEANDIVA haar 15-jarig jubileum samen met alle nationale en internationale klanten, partners, vrienden en oud-collega's van OCEANDIVA uit de afgelopen 15 jaar. Een unieke gelegenheid, want voor het eerst werkten alle vaste partners uit Nederland, Duitsland en België samen om van deze mijlpaal een onvergetelijke avond te maken.

 

In 2003 maakte CEO Edwin Petersen het onmogelijke mogelijk. Op een scheepswerf in Harlingen werd een 133 meter lang cruiseschip van Oost-Duitse makelij door tweeën gezaagd om vervolgens omgebouwd te worden tot evenementenschip. Dit was het begin van grote evenementen op het water, het begin van OCEANDIVA. Met inmiddels 2 schepen varend in Nederland, België, Duitsland en binnenkort een derde schip in Londen blijft de internationale evenementenlocatie grenzen verleggen en verwachtingen overtreffen.

 

Nu, 15 jaar later, is OCEANDIVA succesvoller dan ooit en was het moment daar om deze mijlpaal met (inter)nationale klanten, vrienden en partners te vieren. Het thema was 'Friends around the world'! De gasten werden in het centrum van Amsterdam feestelijk onthaald op het schip OCEANDIVA FUTURA. CEO Edwin Petersen en Managing Director Mandy Berding openden de avond op een geheel eigen wijze inclusief een fantastische film over toen en nu. Aansluitend werden de gasten, tijdens een rondvaart over 't IJ, in de watten gelegd met een luxe 3-gangendiner verzorgd door de vaste cateraars uit de drie landen.

 

Na het diner werd de avond feestelijk voortgezet op het andere schip de OCEANDIVA ORIGINAL waarbij niemand minder dan Xander de Buisonjé en coverband The Tour een geweldige show gaven voor meer dan 1.000 gasten. Een onvergetelijke avond voor de 'Friends Around The World'. CEO Edwin Petersen: “Deze avond was een onwaarschijnlijke climax na 15 jaar OCEANDIVA. We zijn klaar voor het Internationaal verder uitrollen van het concept.”

 

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe medewerkers van verschillende bedrijfslocaties dichter bij elkaar brengen?

Hoe medewerkers van verschillende bedrijfslocaties dichter bij elkaar brengen?

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Advertenties