American Express werkt samen met DoubleDutch om ROI te meten



American Express werkt samen met DoubleDutch om ROI te meten

American Express Meetings & Events kondigde aan dat het bedrijf samen gaat werken met DoubleDutch, een wereldwijde aanbieder van mobiele evenemententechnologie, voor de lancering van een dashboard dat meetingplanners zal helpen bij het meten van de ROI van hun evenementen.

Het dashboard integreert kwantitatieve metingen van American Express Meetings & Events met DoubleDutch's metingen rond de ervaring van de deelnemer. Door middel van een kort overzicht van deze belangrijke metingen - beschikbaar gedurende één evenement of in de loop van meerdere evenementen - kunnen meetingplanners het totale rendement op de investering van hun evenementen beter beoordelen en bepalen welke aanpassingen ze moeten maken om de effectiviteit van hun vergaderschema te kunnen verbeteren.

Als onderdeel van deze overeenkomst zal de eventapp van DoubleDutch rechtstreeks aan haar klanten beschikbaar worden gesteld via American Express Meetings & Events. De inzichten van de app via interactie met de deelnemers zal worden verwerkt in het dashboard en zal de eventplanners helpen bij het optimaliseren van de ervaring rondom hun evenement.

Het gepatenteerde dashboard is een intuïtief hulpmiddel dat gemakkelijk te verwerken datapunten weergeeft om prestaties te meten tegen vergaderdoelen. Met name metingen zoals kosten, besparingen, de lengte van een evenement, hoeveelheid deelnemers, rentemetingen en sentimentmetingen en app-interacties.


De app van DoubleDutch bevordert een diepere betrokkenheid van deelnemers dankzij een verscheidenheid aan componenten. Deelnemers zijn in staat om on-site met elkaar te communiceren, gepersonaliseerde agenda's vanuit het hoofdvergaderschema te creëren en relevante push-notificaties te ontvangen voor, tijdens en na het evenement. De app heeft ook elementen van gamificatie, met inbegrip van punten, badges en leaderboards; enquêtes en live polls; en de mogelijkheid om sociale media accounts van een gebruiker te koppelen aan de app en tevens updates te sturen.

27-10-2014

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

5 manieren om last minute meer tickets te verkopen5 manieren om last minute meer tickets te verkopen
Luidt Google einde simultaanvertaling in met 'Pixel Buds'?Luidt Google einde simultaanvertaling in met 'Pixel Buds'?
Vul EventMonitor enquête nu in! Deelnemen = rapport gratisVul EventMonitor enquête nu in! Deelnemen = rapport gratis
Advertenties

In de kijker

Festivak

Festivak

Dé vakbeurs voor (publieks)evenementen.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Friday
Meer weer

Vacatures

  1. 10-10Project Manager (m/v) BeerWalk
    Deadline Entertainment...
    Antwerpen
  2. 06-10Accountmanager
    Arjan van Dijk bv
    Noord-Brabant
  3. 06-10Sales & Recruitment Devil
    Hels
    Oost-Vlaanderen