Novid prominent aanwezig tijdens de Memorial Van Damme

Novid prominent aanwezig tijdens de Memorial Van Damme

Novid is al jaren koploper wat de verhuur van LCD- en LED-schermen betreft. Door de professionele aanpak, het regelmatig vernieuwen van het verhuurpark, de ervaring en de knowhow van deze beeldschermspecialist scoort het bedrijf bij de grootste evenementen. Zoals recent nog, tijdens de Memorial Van Damme 2012, waar Novid prominent aanwezig was met de nieuwste generaties LCD-schermen.

 

Novid heeft een jarenlange ervaring opgebouwd inzake beeldschermen. Het bedrijf is niet alleen een trendzetter, maar volgt de nieuwste technologieën op de voet en past ze creatief toe. In de klantenportefeuille kom je dan ook de grootste opdrachtgevers tegen. Zo is Novid een vaste gast op Batibouw en staan er altijd Novid-toestellen op het Brusselse autosalon. Met de verkiezingen voor de boeg zal ook de VRT gebruik maken van grote Novid-schermen in de studio.

 

3 opdrachtgevers, 1 event

Tijdens de voorbije Memorial Van Damme op 7 september, de 36ste editie overigens, kreeg Novid opdrachten van maar liefst drie verschillende partijen. Opdrachtgever nummer één was Samsung, officiële sponsor van de Memorial, die in zijn VIP-ruimte naadloze LCD-schermen wilde. Ook de VRT maakte tijdens hetzelfde event gretig gebruik van Novid-apparatuur voor hun perstribune. "Geen sinecure, we moesten een heel netwerk van monitoren voorzien, zodat de spannendste momenten van de wedstrijden keurig in beeld gebracht konden worden", aldus Wouter Van Beirendonck, zaakvoerder van Novid. En dan was er nog de organisatie van de Memorial zelf, die graag een 50 m2 groot LED-scherm geplaatst wilde zien op kop van het stadion. Een mooi voorbeeld van de veelzijdigheid van Novid en de grootschaligheid van projecten die het bedrijf aankan.

 

Creatieve mogelijkheden

De populariteit van videowalls is duidelijk niet te stuiten. Logisch ook, volgens Wouter. "Wat beweegt, wordt gezien. En dat is precies wat de organisatoren nastreven. Of het nu gaat om een beurs, een tv-studio of een evenement. We willen enkel de klanten overtuigen om ons nog sneller te betrekken bij hun project. Oké, wij zorgen voor de technologie, zij voor de content. Maar als we van bij de start zouden weten wat ze in beeld willen brengen en wat ze ermee willen bereiken, zouden we hen minstens kunnen bijstaan en nauwkeuriger advies kunnen geven over welke technologie voor hun project het meest aangewezen is." Dat laatste advies gaf Wouter eerder ook al in de eventplanner.tv aflevering over videowalls.

www.novid.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe medewerkers van verschillende bedrijfslocaties dichter bij elkaar brengen?

Hoe medewerkers van verschillende bedrijfslocaties dichter bij elkaar brengen?

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Advertenties