Novid krijgt facelift

Novid krijgt facelift

Audiovisuele specialist Novid onderging een volledige restyling. Het bedrijf stelt dan ook trots haar nieuwe logo en huisstijl voor.

 

"Novid wil haar positie als vernieuwer in de verhuring van audiovisuele oplossingen in de markt bekrachtigen. We onderbouwen dit streven met een nieuwe huisstijl en bijhorend logo. Zo geven we aan trendsettend te zijn en de ontwikkeling van materialen en technologieën op de voet te volgen. Het nieuwe logo oogt strak, hedendaags en stijlvol", aldus Vicky Waldukat van Novid.

 

De bedrijfsnaam heeft een gestroomlijnde vormgeving gekregen. "Met de nieuwe baseline 'Vision in screens' zeggen we precies waar Novid voor staat: een innovatieve visie op beeldweergave. De modieuze kleurvlakken symboliseren onze teamleden die samenwerken aan de beste oplossing voor u als klant. Ze geven ook de talrijke impulsen weer die ons pad kruisen en ons voor de uitdaging stellen onszelf steeds opnieuw uit te vinden. Het overlappen van de vlakken drukt de synergie uit die het resultaat is van de samenwerking tussen mensen en het samengaan van impulsen. Onze website nemen we voor eind oktober volledig onder handen zodat die weer in lijn is met de nieuwe huisstijl."

 

Novid streeft er voortdurend naar om zijn grenzen te verleggen. "Een creativiteit die doorsijpelt in alles wat we doen, nu ook in de vernieuwde huisstijl."

www.novid.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.nl? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties