
E-Ticketing
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
Meest recente reviews
GO-tickets
Zeer fijne samenwerking , gaan voor een 200% tevreden klant ,
Cor Heek - Fabrieksuitje - 14/12/2018
GO-tickets
Ons eerste evenement met Go Tickets. Liep gesmeerd. Zelden hulp nodig maar als dat het geval was waren ze er ook. Alleen het scannen ging mis aangezien de telefoons die we hadden niet te juiste software hadden. We waren te laat met het reserveren van de scanners van Go tickets. Volgende keer zeker weer met GO Tickets.
Guus Koprer - Oud-leerlingen vereniging - 08/11/2018
Novotix
Voor Structura Outdoor hebben we Novotix in de arm genomen om voor ons de ticketverkoop te verzorgen. De samenwerking was fijn en meer dan optimaal. Het systeem wat Novotix gebruikt is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en vooral veilig. De servicefee is laag en een keer per week wordt er uitbetaald. Je hoeft dus niet lang te wachten op de entree inkomsten. Verder is de service geweldig. Novotix denkt met de klant mee om zodoende snel en adequaat te handelen. Novotix kan ik ieder aanraden die events organiseert.
Paul van den Bergen - DeltaXpress - 20/09/2018
Novotix
Meerdere keren met dit bedrijf samengewerkt. Altijd helemaal tevreden. Prettige samenwerking. Goed advies. Alles tot in de puntjes geregeld. Het beste is dat alle afspraken gewoon nagekomen worden. Eenmal in hun handen kan je er op vertrouwen dat het goed komt.
Davor Vrebac - Area52 - 20/09/2018
E-Ticketing
Op zoek naar 'e-ticketing'? Dan heb je geluk. Op deze pagina vind je niet minder dan bedrijven om je hierbij te helpen. Deze bedrijven helpen je met plezier bij het organiseren van jouw bedrijfsevenement of feest in Nederland.
E-ticketing: een handig overzicht
Wij hebben alle info over e-ticketing op een pagina geplaatst zodat je makkelijk kan kiezen. Ontdek onze partners en contacteer hen voor meer informatie. Je kan zelfs filteren op land en provincie. Handig, niet?
Voor zaken als e-ticketing, eticketing, ... hoef je dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken kan je op onze website terecht.
Eventbedrijf aanmelden
Je kan zelf gratis een firma toevoegen aan dit overzicht. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar e-ticketing.
Artikels
Hoe maak je een Facebook ad voor je volgende event?
Graag meer bezoekers op je event? Reken maar van ja als je aanwezig bent waar je publiek is, op Facebook dus.
Alles wat je moet weten over Festivak 2018
Festivak 2018 komt eraan! Organisatrices Jill en Violette zitten bij Kevin op de bank en vertellen je alles wat je moet weten over deze Belgische editie van de beurs.
Hoe innovatief omgaan met de logistiek van je event
Je bent het vast met me eens dat verveling nog erger is dan stress. Maar wat doe je als je werkdag (en nachten en weekends, want je bent toch een eventprofessional), deze twee evils combineert?
Event ROI berekenen lastig? Echt niet!
Het meten van de ROI (Return On Investment) voor events blijkt nog altijd ingewikkeld voor veel event professionals. Dit is opvallend, want events zijn een zeer krachtig communicatiekanaal waar flinke budgetten in om gaan.
Ticketmaster geeft datalek toe
Ticketmaster licht klanten in die het afgelopen jaar een ticket hebben gekocht over een mogelijk datalek. De fout ligt niet bij Ticketmaster zelf, maar bij de externe leverancier Inbenta.
Volloffestival: als je vol lof(ve) bent over je team
Wil je je personeel eens in het zonnetje zetten? Dan is het 'Volloffestival' het ideale festival, speciaal voor bedrijven.
Plan je digitale marketingstrategie voor je event - online training
"Bezint eer je begint" Een aloude zegswijze, maar zeker van toepassing als je aan digitale marketing voor je event of feest begint. Nu met lezerskorting!
Gratis events zijn waardeloos: waarom het een goed idee is om je bezoeker te laten betalen
De mailbox van de gemiddelde professional in zo ongeveer elke branche wordt overspoeld met uitnodigingen voor allerlei (gratis) events. Veel mensen zijn geneigd zich op te geven en vervolgens te denken "Ik kijk wel even of ik er tijd voor heb". Gevolg: hoge no-show en een teleurstellende event ROI.
Hoe trek je een kwaliteitspubliek aan op je evenement?
Als je denkt dat je succes hebt behaald als je gewoon alle tickets voor je volgende evenement hebt verkocht, dan heb je het mis. Ook de kwaliteit van je bezoekers is van directe invloed op je ROI.
Hoe pas je neuromarketing toe op je evenement?
Met slimme marketing kun je de merkbekendheid van je evenement vergroten en je bezoekersaantallen verhogen. Maar ook al zet je Facebook-ads in en influencers die blogposts voor je schrijven, dan nog kom je er misschien toch achter dat je nog iets mist.
Advertenties
In de kijker
Nieuwsbrief
Nieuws
- TIP! - Eventlocatie kiezen: CHECKLIST
- 10 goede gewoontes van succesvolle eventplanners
- Download nieuwe eventplanner.be /.nl mediakit 2019
- 5 handige checklists voor het organiseren van een evenement
- Hoe run je efficiënt een meertalig congres?
- Hoe zorg je voor unieke en originele bezoekerservaringen
- Hoe de juiste doelgroep bereiken voor je volgende event
- 15 extreme dessertideeën die indruk maken op je gasten
- 8 ongewone lichtdecoraties voor je evenement
