BIZZevents bvba

BIZZevents bvba

  • Olmenlaan 20, 1750 Lennik, België

BIZZevents organiseert familiefeesten, themafeesten, personeelsfeesten, opendeurdagen, recepties, huwelijksfeesten, babyborrels, ... en dit op maat en volgens uw budget. Totaalconcept van A tot Z of enkel een gedeelte. Van onthaal, catering, personeel, muziek, animatie, veiligheid, materiaal tot op- en afbouw.

13 reviews over BIZZevents bvba - 9.8/10

  • Sint-elooi feest 2017 HMEL-Aalst

    Bizzevents heeft op 01/12/2017 ons sint-elooi feest mee georganiseerd. Het was in één woord fantastisch... heel goede samenwerking , stiptheid , bediening, ... waren tip top in orde, het plaatje klopte. Ook de sfeer(thema) die we voor ogen hadden, hebben ze heel goed weergegeven, idee dat we hadden heel goed verwezenlijkt . Samenwerken met Bizzevents dikke aanrader, kijken er alvast naar uit om volgende keer terug met hun team samen te werken.

    - HMEL-Aalst ()

  • St Elooi

    BEDANKT!!!!!!!!!! Jullie hebben er een prachtig feest van gemaakt. Van A tot Z alles tip top geregeld. Super gedaan!!!
    Tot de volgende.

    - HMEL-Aalst ()

  • Een aanrader!

    Collibra heeft met Bizzevents samengewerkt, uitstekende en professionele service!

    - Collibra ()

  • BIZZEVENTS maakt zijn slogan waar

    Voor de organisatie van onze trouwfeesten (we hadden twee feesten) hebben wij met Bizzevents samengewerkt. Wij kijken terug op een uistekende ervaring. Bizzevents maakt een event op maat, in samenspraak met de klant en doet er inderdaad alles aan om de klant te laten feesten zonder zorgen.
    Voldoende op voorhand zijn we verschillende keren samen gekomen. Tijdens deze ontmoetingen wordt er vooral geluisterd, ideeën afgetoetst, en naar verdere verwachtingen gepolst. We waren aanvankelijk niet erg overtuigd over een eerste voorstel. Dit werd zonder enig probleem aangepast tot het aan onze verwachtingen voldeed. Hoewel er van onze kant uit in de weken voor ons trouwfeest wat onzekerheid was over de inzetbaarheid en haalbaarheid van het geheel - de communicatie was niet altijd even gelukkig- is alles meer dan naar wens verlopen.
    Luc en Anns adressenboek is impressionant. Wij wilden graag één van de feesten in Aziatische stijl laten verlopen. Ze slaagden erin om de juiste decors bij elkaar te zoeken. Zo werd er bijvoorbeeld een betsjak (Indonesische taxifiets) in het feest geïntegreerd. Uiteindelijk werden de ringen in de kerk via de stapfiets aangeleverd, wat zeker gesmaakt werd door ons en onze gasten.
    Daar waar de tent en de vloer op ons eerste feest wel wat beter konden (wat aan de soort tenten lag, en niet aan BizzEvents), sloegen Luc en Ann erin om met de nodige vakkennis de onvolmaaktheden te verdoezelen. De tent op het tweede feest was echter fantastisch, en hier gebruikten zij hun ervaring optimaal om via spitsvondigheden de schoonheid ervan te accentueren (professionele belichting juist passend, niet overdreven, lampions, kraanvogels, buddha-referenties, etc.).
    Ook fotograaf Peter en cateraar Elton overtroffen de verwachtingen.
    We hadden met name met betrekking tot de cateraar (Elton De Clercq) op voorhand wat onzekerheden of onze verwachting (geheel Aziatisch buffet) zou worden ingelost. Maar de organisatoren bleven overtuigd van hun aanbeveling, en we moeten inderdaad erkennen dat we ons geen betere keuze hadden kunnen voorstellen. Alle lovende woorden schieten tekort om de diensten van Elton en zijn team te omschrijven. Uitmuntende keuze.
    De voorbereiding in de dagen voor aanvang van onze feesten verliep vlekkeloos. Hoewel één van de tentenleveranciers op een bepaald moment dreigde roet in het eten te gooien, heeft Luc dit vakkundig opgelost. Hij deinst er niet voor terug om zelf de handen uit de mouwen te steken, met banken en planken te sleuren, en dit uren aan een stuk, zonder er zijn aanstekelijk positivisme bij te verliezen. Ook tijdens het event zelf heeft BizzEvents zijn meerwaarde meer dan bewezen. Via een hands-on aanpak werden alle mogelijke problemen opgelost zonder dat wij hier iets van merkten. Het personeel bleef uiterst professioneel en hartelijk. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend; Luc, Ann en het ganse team zijn supervriendelijk, altijd professioneel en harde werkers. Kortom, een aanrader voor iedereen!

    ()

  • Trouwfeest

    Wij hebben Bizz Events de organisatie van ons trouwfeest toevertrouwd. Het was een feest dat zich plaats vond in de tuin van familie dus we konden ons helemaal laten gaan. Ze hebben heel goed geluisterd naar onze ideeën en zijn zelf ook met leuke ideeën in hetzelfde thema voor de boeg gekomen. Uiteindelijk is onze trouwdag verlopen hoe we het gedroomd hadden! Ondanks dat er enkele dingen zijn misgelopen die dag (verkeerde levering van stoelen, te weinig water door het warme weer, ...) hebben we hiervan NIETS gemerkt! Ze hebben dit steeds heel professioneel aangepakt en we hebben ons geen enkele zorgen moeten maken.

    ()

  • Verjaardagsfeest

    Luc en het BIZZevents team zorgde voor een fantastisch verjaardagsfeest in de Reggae sfeer zoals werd gevraagd.
    Prachtige ideeën, prachtige uitvoering, super catering en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar :-)

    ()

  • 20jaar NV BATO

    Vorig jaar hebben wij ons 20 jarig bestaan gevierd met de hulp van BizzEvents.
    Na het luisteren van wat we wouden werd alles naar onze wens uitgewerkt en verzorgd.

    - NV BATO ()

  • Netwerkseminarie

    Wij organiseerden met een van onze partners een netwerkevent / seminarie voor onze klanten.
    De avond werd een groot succes, mede met dank aan de expertise van Bizz.
    We spreken hen sowieso aan voor een volgend event!

    - Blueground nv ()

  • Super party!

    Gewoonweg super! Super organisatie, super vriendelijk, super professioneel, mijn verjaardagsparty was een succes mede dankzij jullie!!

    ()

  • 55 jaar Honda - Filatuur Aalst

    Dag Luc,
    Het was perfect … , je hebt de lat wel héél hoog gelegd voor binnen 5 jaar ☺
    Bedank het volledige BIZZ-team in onze naam !

    - Honda Motor Europe Logistics - Aalst ()

  • 20 jaar Kompromi

    Ons 20 jaar bestaan werd gevierd onder de organisatie Van BIZZevents. Alles tot in de puntjes uitgewerkt en opgevolgd door een professioneel team. Als we nog iets organiseren is het vast en zeker met BIZZevents.

    - BVBA Kompromi ()

  • Tuinfeest met BBQ

    Bizz-event zorgde ervoor dat het tuinfeest voor onze huwelijkverjaardag vlekkeloos verlopen is. Alles werd geregeld en was pikfijn in orde. De tent, de versiering maakte dat het net iets meer was dan een gewone BBQ in de zomer. Wij hebben ten volle kunnen genieten van ons feest en onze vrienden.

    ()

  • KMO EVENT Augustwijnbar in Lennik

    Op data van 26/10/2017 organiseerde ik als verzekeringsmakelaar samen met account Blueground een netwerkavond.
    BIZZ EVENTS deed de organisatie... één woord schitterend, perfecte timing, warm onthaal en inrichting van de zaal, meer de vriendelijke hostessen. Een aanrader om je te ONTZORGEN bij het inrichten, organiseren van zo een event.

    - DEKERF ()