BIZZevents bvba

BIZZevents bvba

  • Olmenlaan 20, 1750 Lennik, België

BIZZevents organiseert familiefeesten, themafeesten, personeelsfeesten, opendeurdagen, recepties, huwelijksfeesten, babyborrels, ... en dit op maat en volgens uw budget. Totaalconcept van A tot Z of enkel een gedeelte. Van onthaal, catering, personeel, muziek, animatie, veiligheid, materiaal tot op- en afbouw.

26 reviews over BIZZevents bvba - 9.8/10

  • Green Energy Party

    17/9 was een super-organisatie met een goeie partner Bizzevents met 300 gasten! De gemaakte afspraken werden nagekomen en er was flexibiliteit bij de laatste voorbereidingen en op het moment zelf! Een aanrader!

    - Flux50 ()

  • Prachtig trouwfeest

    Wij willen jullie van harte bedanken voor de organisatie van onze trouw. Het was een heerlijke dag waarbij we ons geen enkel moment zorgen hebben gemaakt. De uitwerking van het moodboard voor de aankleding van ons feest werd grondig overlegd en nadien prachtig uitgevoerd. We waren echt onder de indruk toen we toekwamen op de locatie! De hele avond verliep vlot en de bediening was ook vriendelijk en attent.
    Kortom, jullie zorgden voor ons droomhuwelijk en we zijn ontzettend blij dat we gekozen hebben om met jullie samen te werken.
    Bedankt Luc en Ann en het hele Bizzevents-team!

    ()

  • Trouwfeest W&S zonder zorgen op het kerkplein, het was super !

    Luc merci voor de super organisatie van ons trouwfeest. Het begon als een droom en die dag werd werkelijkheid in de vorm van ons feest. We begonnen van een leeg kerkplein en je hielp ons alle puzzelstukken bij elkaar te brengen. Goede planning, perfect verloop zoals afgesproken, concept uitgewerkt zoals gevraagd, alles stond op tijd klaar en zondag om 10u was alles al opgeruimd. Perfecte samenwerking met catering van Finesse, heel tof en serieus goed personeel. We hadden 200 feestvierders en iedereen was SUPER content van alles. En echt waar, wij hebben tijdens onze feest voor niets moeten zorgen, alles verliep vlekkeloos dankzij jullie. Dikke merci aan je personeel,,,het zijn TOPPERTJES !Ook met de wissel om 21u van het eten naar het dansfeest hebben jullie onzichtbaar voor ons, alles laten aansluiten. De deejay Guido heeft het feest compleet gemaakt.
    Tips ,, de toiletwagen kon beter ondanks de prijs(maar jullie hebben er ook aandacht aan besteed , dus eerder naar de firma zelf opmerken) ,,, en stel je toekomstige tentvierders voor om de tent te laten zetten door betaalde hulp want hier zijn toch 4 jongens in totaal 10u aan bezig geweest,,,maar het was wel plezant werk :-)

    - 55 ()

  • Een perfect huwelijksfeest in Great Gatsby Thema

    Wij werkten samen met Bizz Events voor ons trouwfeest in Great Gatsby thema en zijn ENORM tevreden over de hele lijn :-)
    Van begin tot eind was alles tot in de puntjes verzorgd... Wij zelf waren zeer tevreden maar onze gasten nog meer. We krijgen nog elke dag complimenten over het superfeest, het lekkere eten, de bediening, de aankleding,... en dat maakt ons uiteraard zeer gelukkig.
    Luc en Ann; niets dan mooie woorden en verbijsterde blikken gekregen door de aankleding van de zaal, de verlichting, de sfeer,... Grote klasse. Alles na het feest was dan ook piekfijn opgekuist tot de laatste sigarettenpeuk in de tuin... Respect.
    Traiteur Elton; Jammer dat we zelf niet meer van de hapjes kunnen proeven heb want die waren naar het schijnt al heel lekker... De rest van de menu; smakelijk, verfijnd, meer dan voldoende,... TTopkerel en dito equipe.
    DJ Guido; Wat een ambiance! Voelt het publiek perfect aan en een rasechte trouwDJ. Met zijn tekstjes en aanmoedigingen tussendoor kreeg hij de dansvloer tot 6u sochtends vol. We hebben van hem na het feest nog een aantal toffe compilatiefilmpjes gekregen wat zijn service dus meer dan volledig maakt. Supersympathieke gast!
    De bediening; 'Ik heb nog nooit iemand met meer liefde een blonde Affligem zien uitgieten als vanavond' was slechts 1 van de vele complimenten die we kregen op de jongens in de zaal en achter de bar. We kennen ze niet allemaal bij naam maar als we er enkele moet uitpikken die ons feest perfect gemaakt hebben... Ruben; zeer professioneel, sympathiek, behulpzaam,... Sara; had het perfect in handen, heel oplossingsgericht,... Bjorn; flamboyant, enthousiast, geboren entertainer,... Iedereen heeft de losse, vriendschappelijke manier van bedienen enorm geapprecieerd en dat was exact hoe we het gehoopt hadden..
    We vergeten waarschijnlijk nog een aantal mensen maar geef gerust door aan al jullie partners en teamleden dat we uitermate tevreden zijn van onze samenwerking en dat we het zeker zullen voort vertellen!
    Nogmaals van harte bedankt!
    Kim en Lien

    ()

  • 50 VERJAARSDAGSPARTY

    Top team om mee samen te werken, ZONDER ZORGEN FEESTEN!
    Fijne muziek, organisatie, fotobox, taxidienst

    ()

  • Fantastische 50ste verjaardagsparty

    Blij dat we met Bizz-Events in zee gegaan zijn voor de 50ste verjaardagsparty voor mijn echtgenote. Deze party ging door in een grote, mooie tent achterin onze tuin en zowel de inkleding, de versiering als de bediening waren tiptop in orde. Het thema was Safari en kosten noch moeite werden gespaard om dit verjaardagsfeestje tot een nooit te vergeten, unieke ervaring te maken. Bedankt Bizz en je mag ervan op aan. Elk feestje doen we voortaan met jullie.

    ()

  • Infoavond klanten gekoppeld aan een wijndegustatie

    Bediening was top! Perfect georganiseerd event op maat voor onze klanten. De klanten voelden zich echt welkom dankzij Bizzevents.

    - Dekerf & Partners ()

  • FEEST 35 JAAR HUWELIJK

    Dank zij jullie hebben wij een onvergetelijk feest gehad.
    Tot in de puntjes verzorgd. Bedankt.

    ()

  • Verjaardagsfeestje van man (50) en dochter (18)

    Organisatie in de goed handen gegeven van Bizz Events en zeer tevreden over het resultaat: aankleding, catering, bediening, .... allemaal tip top in orde ! Ook duidelijke communicatie en overleg vooraf en achteraf. Op naar het volgende feestje met Bizz Events!

    - Nvt ()

  • Communie Mateo

    De communie van onze zoon werd volledig georganiseerd door BIZZevents.
    Ze hebben voor alles gezorgd , tenten tafels stoelen decoratie drank eten personeel enz ...
    Alles was tot in de kleinste details super in orde .
    Door BIZZevents hebben we zelf maximum kunnen genieten van het feest .
    De dag erna was er van het feest helemaal niets meer te merken aangezien ze alles perfect opgeruimd hebben .
    Kunnen niet wachten om samen met hun de communie van onze dochter te organiseren .
    Dikke proficiat aan het BIZZevents team en vooral aan Luc.
    Christophe en Joanna

    ()

  • Ledenfeest Volley Schepdaal - 28 april 2018

    Hierbij een kleine samenvatting van een rondvraag onder de deelnemers:
    De deelnemers aan het ledenfeest, welke in een nieuw jasje werd gestoken door BIZZevents, vonden het een geslaagde editie waarbij opviel dat iedereen zeer tevreden was over het uitgebreid Italiaans buffet. Het eten was niet alleen lekker, maar zeker ook voldoende keuze en voldoende voor iedereen.
    Ook over de bediening niet anders dan positieve reacties. Onze dames waren in de wolken van de 'knappe' bediening. Volgend jaar willen de mannen ook wat :-).
    Na het buffet werd er een dansje geplaceerd. De DJ kreeg ook tal van positieve reacties. Hij bracht er goed de sfeer en ambiance in. Ook de voorbereiding met Luc verliet vlot en professioneel.
    We kijken alvast uit naar een volgende editie met BIZZevents!!
    Eén klein negatief puntje misschien dat een paar werd aangehaald is dat de tafelversiering eerder sober was (theelichtje in een bokaal).
    De overschotten van het eten zouden door de traiteur best achtergelaten worden in de frigo bij zijn vertrek. Nu is alles in de keuken blijven staan, in de warmte dus, waardoor veel van dit lekkers diende weggegooid te worden, wat wel spijtig was!!

    - Volley Schepdaal ()

  • Thank you for this special evening!

    A big big THANK YOU to you and your wonderful team for creating a very special and unforgettable evening for and with us!
    Everybody was excited and happy and the feedback that we received so far is simply fantastic!
    The food, the drinks, the show, the music, the friendly and great team, the security, the small and also big last minute things that you organized on short notice - everything was perfect!
    Looking forward to many more Events together!! ;-)
    Thank you very much and all the best,
    Your Eurostar 2000 Team

    ()

  • Een leuke samenwerking

    Van zodra Volkswagen Heremans iets organiseert, dan weten wij onmiddellijk wie wij kunnen contacteren om van ons evenement een succes te maken. De samenwerking verloopt altijd vlekkeloos en zonder zorgen!

    - Volkswagen Heremans ()

  • Sint-elooi feest 2017 HMEL-Aalst

    Bizzevents heeft op 01/12/2017 ons sint-elooi feest mee georganiseerd. Het was in één woord fantastisch... heel goede samenwerking , stiptheid , bediening, ... waren tip top in orde, het plaatje klopte. Ook de sfeer(thema) die we voor ogen hadden, hebben ze heel goed weergegeven, idee dat we hadden heel goed verwezenlijkt . Samenwerken met Bizzevents dikke aanrader, kijken er alvast naar uit om volgende keer terug met hun team samen te werken.

    - HMEL-Aalst ()

  • St Elooi

    BEDANKT!!!!!!!!!! Jullie hebben er een prachtig feest van gemaakt. Van A tot Z alles tip top geregeld. Super gedaan!!!
    Tot de volgende.

    - HMEL-Aalst ()

  • Een aanrader!

    Collibra heeft met Bizzevents samengewerkt, uitstekende en professionele service!

    - Collibra ()

  • BIZZEVENTS maakt zijn slogan waar

    Voor de organisatie van onze trouwfeesten (we hadden twee feesten) hebben wij met Bizzevents samengewerkt. Wij kijken terug op een uistekende ervaring. Bizzevents maakt een event op maat, in samenspraak met de klant en doet er inderdaad alles aan om de klant te laten feesten zonder zorgen.
    Voldoende op voorhand zijn we verschillende keren samen gekomen. Tijdens deze ontmoetingen wordt er vooral geluisterd, ideeën afgetoetst, en naar verdere verwachtingen gepolst. We waren aanvankelijk niet erg overtuigd over een eerste voorstel. Dit werd zonder enig probleem aangepast tot het aan onze verwachtingen voldeed. Hoewel er van onze kant uit in de weken voor ons trouwfeest wat onzekerheid was over de inzetbaarheid en haalbaarheid van het geheel - de communicatie was niet altijd even gelukkig- is alles meer dan naar wens verlopen.
    Luc en Anns adressenboek is impressionant. Wij wilden graag één van de feesten in Aziatische stijl laten verlopen. Ze slaagden erin om de juiste decors bij elkaar te zoeken. Zo werd er bijvoorbeeld een betsjak (Indonesische taxifiets) in het feest geïntegreerd. Uiteindelijk werden de ringen in de kerk via de stapfiets aangeleverd, wat zeker gesmaakt werd door ons en onze gasten.
    Daar waar de tent en de vloer op ons eerste feest wel wat beter konden (wat aan de soort tenten lag, en niet aan BizzEvents), sloegen Luc en Ann erin om met de nodige vakkennis de onvolmaaktheden te verdoezelen. De tent op het tweede feest was echter fantastisch, en hier gebruikten zij hun ervaring optimaal om via spitsvondigheden de schoonheid ervan te accentueren (professionele belichting juist passend, niet overdreven, lampions, kraanvogels, buddha-referenties, etc.).
    Ook fotograaf Peter en cateraar Elton overtroffen de verwachtingen.
    We hadden met name met betrekking tot de cateraar (Elton De Clercq) op voorhand wat onzekerheden of onze verwachting (geheel Aziatisch buffet) zou worden ingelost. Maar de organisatoren bleven overtuigd van hun aanbeveling, en we moeten inderdaad erkennen dat we ons geen betere keuze hadden kunnen voorstellen. Alle lovende woorden schieten tekort om de diensten van Elton en zijn team te omschrijven. Uitmuntende keuze.
    De voorbereiding in de dagen voor aanvang van onze feesten verliep vlekkeloos. Hoewel één van de tentenleveranciers op een bepaald moment dreigde roet in het eten te gooien, heeft Luc dit vakkundig opgelost. Hij deinst er niet voor terug om zelf de handen uit de mouwen te steken, met banken en planken te sleuren, en dit uren aan een stuk, zonder er zijn aanstekelijk positivisme bij te verliezen. Ook tijdens het event zelf heeft BizzEvents zijn meerwaarde meer dan bewezen. Via een hands-on aanpak werden alle mogelijke problemen opgelost zonder dat wij hier iets van merkten. Het personeel bleef uiterst professioneel en hartelijk. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend; Luc, Ann en het ganse team zijn supervriendelijk, altijd professioneel en harde werkers. Kortom, een aanrader voor iedereen!

    ()

  • Trouwfeest

    Wij hebben Bizz Events de organisatie van ons trouwfeest toevertrouwd. Het was een feest dat zich plaats vond in de tuin van familie dus we konden ons helemaal laten gaan. Ze hebben heel goed geluisterd naar onze ideeën en zijn zelf ook met leuke ideeën in hetzelfde thema voor de boeg gekomen. Uiteindelijk is onze trouwdag verlopen hoe we het gedroomd hadden! Ondanks dat er enkele dingen zijn misgelopen die dag (verkeerde levering van stoelen, te weinig water door het warme weer, ...) hebben we hiervan NIETS gemerkt! Ze hebben dit steeds heel professioneel aangepakt en we hebben ons geen enkele zorgen moeten maken.

    ()

  • Verjaardagsfeest

    Luc en het BIZZevents team zorgde voor een fantastisch verjaardagsfeest in de Reggae sfeer zoals werd gevraagd.
    Prachtige ideeën, prachtige uitvoering, super catering en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar :-)

    ()

  • 20jaar NV BATO

    Vorig jaar hebben wij ons 20 jarig bestaan gevierd met de hulp van BizzEvents.
    Na het luisteren van wat we wouden werd alles naar onze wens uitgewerkt en verzorgd.

    - NV BATO ()

  • Netwerkseminarie

    Wij organiseerden met een van onze partners een netwerkevent / seminarie voor onze klanten.
    De avond werd een groot succes, mede met dank aan de expertise van Bizz.
    We spreken hen sowieso aan voor een volgend event!

    - Blueground nv ()

  • Super party!

    Gewoonweg super! Super organisatie, super vriendelijk, super professioneel, mijn verjaardagsparty was een succes mede dankzij jullie!!

    ()

  • 55 jaar Honda - Filatuur Aalst

    Dag Luc,
    Het was perfect … , je hebt de lat wel héél hoog gelegd voor binnen 5 jaar ☺
    Bedank het volledige BIZZ-team in onze naam !

    - Honda Motor Europe Logistics - Aalst ()

  • 20 jaar Kompromi

    Ons 20 jaar bestaan werd gevierd onder de organisatie Van BIZZevents. Alles tot in de puntjes uitgewerkt en opgevolgd door een professioneel team. Als we nog iets organiseren is het vast en zeker met BIZZevents.

    - BVBA Kompromi ()

  • Tuinfeest met BBQ

    Bizz-event zorgde ervoor dat het tuinfeest voor onze huwelijkverjaardag vlekkeloos verlopen is. Alles werd geregeld en was pikfijn in orde. De tent, de versiering maakte dat het net iets meer was dan een gewone BBQ in de zomer. Wij hebben ten volle kunnen genieten van ons feest en onze vrienden.

    ()

  • KMO EVENT Augustwijnbar in Lennik

    Op data van 26/10/2017 organiseerde ik als verzekeringsmakelaar samen met account Blueground een netwerkavond.
    BIZZ EVENTS deed de organisatie... één woord schitterend, perfecte timing, warm onthaal en inrichting van de zaal, meer de vriendelijke hostessen. Een aanrader om je te ONTZORGEN bij het inrichten, organiseren van zo een event.

    - DEKERF ()